eriikas

Alla inlägg den 7 november 2011

Av erika karlsson - 7 november 2011 18:03

Hitta dessa på Gina Tricot kostar 199 :-


Den röda blir skitsnygg till ett bara mörkblåa jeans

och ett par vita el svarta Converse(som vi tyvärr

snart får lägga undan) 


Den blåa blir snygg till ett par tajta(då snackar vi tajta)

svarta jeans även där är ett par Converse snygga till

men ett par vinterskor/boots till blir också riktigt snyggt ! 

Av erika karlsson - 7 november 2011 17:22

Hej ! Skolan började ju idag efter en veckas lov. 

Riktigt seg dag,med sega lektioner..  läxor oxå,självklart ! 

                        -Engelska glosor till på torsdag.

                        -Teknikprov t nästa fredag.

                        -Matteprov(?) t nästa fredag.

orkar nt... :/

Men till något roligt nu !  

Imorgon,efter skolan ska jag tona håret,wow *happyface*

På fredag ska jag nog in och bada med Denise,Therese och Sofie ! ~kärlek~  


På onsdag morgon ska jag nog spela upp för min musiklärare,ska spela Love Is Al Around på trummor,bas och gitarr. Jag kan det men ändå,känns nt bra xd


Kollad nyss på Projekt Runway men slutade precis så nu är det Adam Live så ska se om det är någon rolig som kommer och hälsar på idag   men nej,det va det inte.. 


Blö,nu vet jag inte vad jag ska göra,glömde böckerna i skåpet i skolan så kan inte plugga,dumma mig.

 Just nu har jag inget att berätta,lägger nog in något "mode" och "fototips" sen så ha det bra ! /erika karlsson

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan !
Jag heter erika och går i sjuan.
Jag drömmer om att bli fotograf utomlands,så här kommer ni få se bilder jag tar. På fritiden spelar jag fotboll i Winnö IF.
Välkomna ! ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards