eriikas

Alla inlägg den 13 november 2011

Av erika karlsson - 13 november 2011 20:04

Oj,inget bra bloggande här inte. Och nej,jag fastnade inte vid sims.

Idag har vi fixat med nya möbler här hemma,firat pappa,morfar och sen åkte vi t farfars grav och la en fin blomma där<3 Just nu sitter mamma,pappa,victor o farmor där nere och kollar på "Vem kan slå Filip och Fredrik ?" jag joinar nog de oxå,ska bara ta en varm lååååång skön dusch,med lån dusch menar jag typ kvart,tjugo minuter,längre än så får ma nt duscha i detta hus -.- Men,kläderna kom nt upp igår o de kommer nt idag heller,får se när jag har lust och tid ! 

Någon gång nu i veckan ska jag och Therese va modeller t hennes storasyster,hon läser till fotograf så de ska ha en tävling så då ska vi "modella" för henne   sååå,nu drar jag ner t nedanvåningen och duschar sen mys i soffan ! 


Ha det gött&sov så sött ! (rimma de ? ) xd


   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan !
Jag heter erika och går i sjuan.
Jag drömmer om att bli fotograf utomlands,så här kommer ni få se bilder jag tar. På fritiden spelar jag fotboll i Winnö IF.
Välkomna ! ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards