eriikas

Alla inlägg den 4 november 2011

Av erika karlsson - 4 november 2011 13:53

Sitter&dricker varm choklad ur min stora Mimmi-mugg :D Gott ! 

Har tänkt göra en video om mitt rum typ,om ni förstår ? Men det får bli efter jag druckit upp.

Jag har kollat runder lite i olika hemsidor med kläder,ska visa er senare.

Har ni sett förreseten mina två nya kategorier i menyn,mode&fototips ? 

Har inte lagt upp något där än men det kommer så småning om ! 


Men nu ska jag dricka upp min choklad sen "rigga" kameran och sen börja filma(om jag orkar) xd


Webbkamera kvalite är nt den bästa :)  

Av erika karlsson - 4 november 2011 12:43

Dagens outfit:

 

~Rödrandig tröja H&M (ingen aning om va den kosta)

~Svarta jeans BikBok 299:-


Av erika karlsson - 4 november 2011 11:27

Vill just DU ha fler läsare på din blogg,registrera då din blogg på bloggriket.se/

Jag hitta den länken på min bästis blogg så jag tycker ni kan klicka in en sväng hos henne osså shitmygad.blogg.se/


 

Av erika karlsson - 4 november 2011 11:14

Så då har jag fixat nytt. Blev si sådär nöjd väl. Kunde bli bättre ! 

Nu ska jag ta och stoppa i linserna och ta på mig kläder sen bjuder jag på "Dagens outfit"  


Alla bilder i headern har jag tagit med min NIKON D3100.

   

Av erika karlsson - 4 november 2011 09:29

Godmorgn ! Jag har precis vaknat så ska gå ner och äta frukost. Sen ska jag börja fixa med den nya header-designen  Blir bara ett litet inlägg nu. 


Hejdå !

       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan !
Jag heter erika och går i sjuan.
Jag drömmer om att bli fotograf utomlands,så här kommer ni få se bilder jag tar. På fritiden spelar jag fotboll i Winnö IF.
Välkomna ! ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards